Woho de funkar

Blogg funkar igen. Det funkade inte för mig på hela kvällen igår. Tänkte ta och uppdatera lite, men icke, de ville inte funka.
Så får väl ta igen det lite nu då.

Igår skulle jag ha jobbat 12-20.25. Men Bengan ringer och väcker mig 08.45 och frågar om jag kan komma tidigare, eftersom det inte fanns någon som kunde ta kassan. Jovisst, jag som inte kan säga nej är där circus en timme senare. Trött och allmänt blött, tack vare att det var snöstorm då jag gick. Anders torkade av mig med papper när jag kom. De rann om mig haha.
När jag kommer ner så sitter Bengan i kassan. Haha, då är det verkligen kris.
Satt i kassan stort sätt hela dagen, som alla andra dagar den här veckan. Fyfan, gillar de inte!
Då ett tag var jag riktigt förbannad, så tvingade Julle att sitta. Men äh, hon kunde allt sitta :P Hon jobbar onsdagar och då kanske 4-5 timmar. Så kunde dock få sitta lite. Hihi

Idag... Samma vanliga. Inget speciellt som hänt.

Imorgon blir det troligtvis lite middag och grejer med tjejerna. Trevligt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0