Tråktisdag

Usch det är ju som sagt tråktisdag idag. Det är så jäkla lugnt på jobbet hela dagen. Skit tråkigt. Finns inget att göra. Lugnt i kassan. Ah u name it. Menmen bara att ta det med en nypa salt xD

Börjar om sisodär 35min. Tänkte gå ner och ta mig lite frulle snart.

Min mobil börjar verkligen gå till gud nu. Eller iaf batteriet. Måste ladda den varje dag. Kan ju bero på att jag varit dålig med de. Att jag laddat den även fast den inte riktigt har varit slut.
Måste införskaffas en ny... nångång... Frågan är bara vilken?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, ja det är min lille kissekatt!

Vart jobbar du?

2008-01-15 @ 12:14:23
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0