Proppmätt och Juno

Idag blev det jobb. Flöt på som fan. Löning och lördag, innebär massa massa folk. Men det gick bra...

Efter hem och sen iväg med Lina, Julia och Alexandra på bio. Det blev Juno. Den var faktiskt bra, rätt kul! :) Hah. Se den! Vi har lite speciell humor så vi drog till med en hel del "Ica grejer" under filmen. haha.
Och efter det var tanken att jag skulle fara iväg till Rasbo. Men så blev det inte. Så jag, Julle och Alle tog bussen hem och Lina hem till Anders.
Knallade hem till Alle och kollade på en film. Dock kommer jag inte ihåg vad den hette, men den var bra.
Och nu är jag nyligen hemkommen.
Så satans mätt. Har käkat massa massa godis. Dock inte bra. Men gott.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja bullar är bäst! :)

2008-01-27 @ 20:56:14
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Lovisa

Åh, jag vill se Juno!

2008-01-27 @ 23:19:14
URL: http://popkonst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0