Mästerkock

Det må jag ju säga att jag är ;P Nästan iaf.
Idag fick det bli köttfärsbiffar, potatis och brunsås. Den du. Det kunde man inte tro om mig för några år sen.
Det gick att äta iaf. :)

Förövrigt har jag jobbat idag, 10-18. Körde lite fight med Putte. Höll mig undan från folket. Det är ungefär 4-5st som ligger i vinterkräksjukan på jobbet :S Hoppas verkligen inte jag blir smittad!

Sen gick jag över med 2 banankartonger till Eric. Sen stod jag där och snacka med dom i circus en timme.
Hem och laga maten. Fick väl mat runt 21 tiden som vanligt :S Det är inte bra!

Så osammanhängande inlägg :P


Kommentarer
Postat av: Lina

Aa... Jag var också lite fundersam i början men sedan kom jag på det: mycket guld och ett par blåa jeans så gör det susen! :)

2008-01-15 @ 10:28:03
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0