En sån där göra-illa-sig-dag-idag och blombud

Man kan ju ha sådana dagar då man antingen gör illa sig, tappar saker eller bara gör fel osv. Idag var det en sån dag. En göra-illa-sig-dag för mig. Har bara gjort illa mig idag. Hela tiden. Haha.
När jag skulle hem så snubbla jag t.o.m. i trappan på jobbet. De var själva finalen ungefär. Annars har jag både skurit mig, slagit i saker och klantat till mig osv. Jösses!

Nyss åkte Marre hem. :) Hon kom hit med present till mig. Tack hjärtat!

Måste bara berätta en grej.
Idag när jag satt i kassan och väntar på kunder ungefär. Så ser jag att de är nån som kommer emot mig. Då är det Erika som kommer med blommor, blombud. Jag blev jätte rörd! :O
Sen ville alla se när jag öppnade.
"Ooh en hemlig beundrare" sa Jonas.
Men det var det inte. Det var Tezza ♥ som hade skickat! :D
Åh jag blev så glad! :D
Så jäkla gulligt! :)

Kan visa bild sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0