Det ska gå!

Jag har kommit på en sak. Jag måste ta tag i mitt liv nu! Det kan inte fortsätta såhär.
För det första ska jag ta bort den lilla bebismagen jag fått, eftersom jag inte kommer i mina jeans jag inhandlade för ett halvår sen. Eller okej, jag kommer i dom, men det är väldigt spänt i midjan haha. Tjockis! xD
Sen ska jag börja rensa här i huset. Försöka få lite ordning. Kan behövas.
Verkligen ta mig i kragen att kasta saker. Det ska inte vara nåt "det kanske kommer till användning sen".
Ska ta med Marre på våra promenader, det ska inte finnas några orsaker att INTE göra de. Eller hur Marre? :D
Sitta mindre vid dumburken!
Ska inte låta folk köra över mig hela tiden!
Försöka ta tag i teorin. Måste! Jag har ju massa tid att göra de egentligen. Måste bara ta mig tiden!
Sen en massa mera saker jag inte tänker skriva här :)


För övrigt har jag varit hos pappa idag och rensat med brorsan och syrran. Blev 2 sopsäckar. Fy sate vad mycket skit männskan hade. Hah :P Vi kommer ha en väldigt stor brasa sen. Vi ska ju elda upp en hel del som man bara inte kan kasta.. satt... ah! Det blir ett senare problem.
Sen kom hem.. spelade lite Guitar Hero med bror min. Sen göra i ordning mat och sen fara iväg till Gränby med Marre. :)
Blev ingen shopping för mig, eller jo lite mat bara. Marre hittade dock en massa fina saker.
Sen åkte vi hem till mig och käkade Ben & Jerry och kollade på Singing Bee. Haha var det nån mer som såg de?
Fyfan, vad utsätter folk sig för egentligen? Haha vad vi garva! :D

Sen kom Putte och Calen över med min tändare Calen haft hos sig i 1år och 13dagar. Sicken jäkel! Den försvann ju förra nyåret när vi var i Valsätra. Idag fick jag tillbaka den. Det var på tiden :P
Dock funka den inte... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0