Där satte jag dit dig, din jävel!

Nästan iaf...

Fan satte nästan dit en snattare idag.
Sitter i kassan så kommer "mongot" in som vi kallar henne. Hon är typ gift och har två barn. Hon blev helt konstig efter hon hade fött barn har jag hört..
Men iaf. Hon går fram till min kassa, vet inte om hon har några mer varor i handen, men iaf. Hon tar ett par Marlboro cigg, som förövrigt alltid tar Corner cigg för att dom är billigast, och sen kläcker ut sig "Ja, just de" som om hon glömde nåt och vänder tillbaka. Sen kommer hon aldrig tillbaka. Och jag missar när hon går ut. Tänkte inte mer på de, efter som det var mitt i ruschen när det hände.

Sen kommer hon tillbaka 18.24 till Julias kassa, då hade hon även 4 öl i handen. Och tar ett Marlboro cigg igen och kläcker ur sig samma kommentar igen.
Sen kom hon inte heller då tillbaka för att betala. Då började jag ana något så jag stänger min kassa och börjar gå runt butiken några varv för att leta efter henne. Men icke, hon hade smitit ut.

Så jag går till Jonas och gänget som håller på att plocka upp varor och berättar. Så jag och Jonas går och kollar på videoerna från kamrorna. Och mycket riktigt. Klockan 18.26 går hon ut genom entrén med ölen och ciggen i handen. Utan att ha gått igenom kassan. Hon måste smitit ut bakom bröden. Alltså helt öppet gick hon ut...
Fan vad arg jag blev!!

Sen sitter jag i kassan själv och ser att hon kommer in igen, en timme efter. Då direkt ringer jag på Jonas som går och snokar. Och alla andra med förstås. Alexandra och Julia blev helt till sig och börja smyga på henne typ haha. Sen gick han fram till henne där hon står vid hårsnoddarna och grejer hur länge som helst, och börja snacka om att hon "glömde" att betala ölen och ciggen hon fick med sig innan. Hon ba "Nejnej, dom hade jag redan med mig". Jo tjena, hon gick ju och hämta dom när Jonas och Co stod precis där och plocka upp varorna.
Sen gick hon ut....

Men vi har dig både på bild och video, så så lätt kommer du inte undan lilla damen!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja verkligen, Carolina Gynning äger!

2008-01-16 @ 21:10:37
URL: http://elinhanssons.blogg.se
Postat av: lina

Vilken jävla idiot! Hon börde skämmas och du ska ha en eloge för att du är uppmärksam! SÄTT FAST DE JÄVLARNA! :) tack ska du ha förresten!

2008-01-16 @ 21:21:18
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Elin

haha, det är hur gott som helst också! :o
Jag älskar typ popcorn kärnor, och sojabönorna smakar typ som det! :P

2008-01-16 @ 21:49:47
URL: http://elinhanssons.blogg.se
Postat av: Anna

Haha ojoj dramatiskt i shoppen! ;)

2008-01-17 @ 07:57:36
URL: http://annagotland.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0