Korvstroganoff

Sitter här med avnjuter min korvstroganoff. Smakar riktigt bra. Dock är nog paprikan rutten eller nåt xD Den smakar verkligen jätte mycket. Brukar den inte göra. Menmen, det är gott ändå :)

Är helt sjukt trött idag. Höll nästan på att somna i kassan imorse, vilket folk såg. Tillslut fick jag röra på mig. Skönt!

Sara kom över igår och grattade brorsan när jag jobbade. Men sen så kom hon in på jobbet och berätta att hon hade gjort sönder våran äggklocka. Haha. Hon var hemma hos oss i en halvtimme ungefär, och hann t.o.m. pajja äggklockan. Starkt jobbat ;P

Imorgon är det jobb mellan 8.30 - 18 som gäller. Fy bövelen xD Hatar morgonpassen. Och dessutom är det en tisdag. Värdelöst. Hatar tisdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0