Ett jäkla velande

Åååh vet inte hur jag ska göra!?!
Blir så irriterad!
Varför ska dom behöva fylla år på samma dag?
Om jag åker med till Frida på dagen för att äta tårta, kommer jag inte hem igen. Eller jo med buss, men hej?
Trodde att Terran skulle åka hem emellan, men det ska hon nog inte, sa hon nyss.
I så fall hade det ju varit rätt lugnt.
Åkt dit på dagen för att äta tårta och så. Sen åka hem och fira Brorsan och käka och sånt. Och sen åka tillbaka till Frida för att festa.
Men nu ska det behöva vara så krångligt det bara går.
Blir så less!

Det är såna här dagar man vill ha körtkort.
Eller en mamma och pappa.
"Mamma, kom och hämta mig!"
Ah, ni vet...
Baah!


Snart skiter jag i båda och ligger och sover igenom hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0