Mitt i veckan och en trasig frys

Tjooooo allihopa.
Som vanligt börjar jag med: Förlåt för dålig uppdatering. Men så är det. Jag är ganska dålig på de där att uppdatera.

Igår på jobbet så gick frysarna sönder. Det var inte så skoj kanske. All mat började bli varm, det var fullt i frysen på lagret och ja. Kaos.
Vi fick ringa efter Anne som fick komma och fixa, det är ju ändå hon som är frysansvarig. Så, ah.
Jag fick plocka ut allting Anne kunde frosta ur.
Fick helt sjukt ont i ryggen iaf. Inte kul!



Ser ni va piffigt jag gjort i taket där då? ;) Stora klockor xD Och tomten och granen längst bort i bild ovanför frukt och grönt xD Piiiiffigt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahaha vad ofta? vad fick vi göra med alla varor för försäljning? kunderna kan ju inte direkt vandra in på lagret och in o frysen :P haha

2008-12-04 @ 00:13:17
URL: http://alexandrajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0