Work work

Nu är jag hemma. Först har jag jobbat mellan 12-20.15. Gick finfint. Det var bara jag, Lina, Julia, Michis och Anders som jobba stängning, och de klarade vi fint. Jag och Lina skötte mjölk kylen och frukt och grönt, då jag inte satt i kassan förstås.
Sen hem och kasta i sig lite mat, blev dock lite mackor och oboy. För att sen följa med Lina till hennes kusse och hämta mckläder. Fan vilket stort hus de hade :O Typ 8 stora rum sen massa små förråd typ. Källare och övervåning. Eget gym också. Skulle lätt kunna bo där xD Riktigt najs.
Sen efter vi hämtat dom drog vi till Kvantum och glodde runt och köpte lite grejer. Köpte riskakor som jag suttit och mumsat i mig nu. Istället för godis :P Kanske är nyttigare, kanske inte. Ingen aning, men de känns nyttigare iaf ^^,
Sen hemåt och tog en liten "raggarrunda" i byn. Hah. Planerade lite grejer vi ska göra. Hähä

Nej nu blir det till att avrunda, måste ju gå och sova snart. Upp och jobba imorrn igen. Bah!
Nästa helg kanske det blir utgång eller en sväng till Sthlm? Sen helgen efter det ska jag till Lina på fest :D Najsnajsnajs!

Gonatt allihop!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej hej :D vad har hänt nu ihelgen? ;)

2008-08-17 @ 11:32:33
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0