Solförmörkelse

Idag mina vänner är det min sista semesterdag!! Seriöst! Vart *pip* har dagarna tagit vägen? :(
3 veckor har bara gått... pfft. Borta. Ångest! På måndag börjar jag jobba igen. Börjar med 6dagars schema med jobb hela helgen. Surt! Dom som känner mig, vet att jag hatar att jobba helg. Dessutom jobbar jag lördagen därpå också. bah!
När ska jag hinna träffa dig? : /

Nu får det vara färdigklagat! Idag ska det föresten bli solförmörkelse. De har snackat om de på radion hela morgonen.
Annars idag vet jag inte alls vad som sker. Kanske utgång med Lina och Johanna? Kanske Rättvik?
Jag vill göra nåt! Min sista dag. bau

Har precis käkat upp mina mackor med messmör och druckit oboy. Smask! ;P
Säger du mes-smör eller mess-mör? Hatar när folk kommer och frågar "Vart har ni mess-möret?" "MES-smöret har du ovanför osten där borta..."
Haha störd! :P

Nej nu ska jag ut och steka lite. Sen blir det ju inte mycket steka när jag börjar jobba igen. Då hinner jag knappt se solen innan den går ner :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0