Lite halvt bakis

Igår blev det utgång iaf. Janne övertalade mig tillslut. och det var bra, för det var faktiskt riktigt roligt :)
Janne, Karin och Oskar kom och hämtade mig. Så skjutsa vi först Alle till andra sidan byn typ. Hah.
Drog in till stan och lyssnade på Kick i bilen. Hem till Janne och Jimmy först för att sedan åka vidare in till stan, till Etage.
Träffade på Jimmy, Steffe från gamla klassen, Jonas, Anton och en ännu äldre gammal klasskompis Annica. Sen träffade jag även på Johan och Jimmy. Och ännu fler folk. Riktigt kul :)
Sen försvann alla så jag och Steffe gick ut på jakt. Träffade på Jimmy och Jonas en bit utanför. De gick och käkade korv. Och efter ett tag så kom Oskar och hämta upp oss vid Royal. För att sen åka hem! Kom hem runt kl 4 imorse och vakna 10. Bah trött och seg är bara förnamnet.
Där missade du något Terra! ;D

Idag skulle jag ha åkt till SCF, men det blev ett missförstånd mellan mig och L, så det blev inget :(

Dessutom har jag tappat rösten, det låter rent ut sagt fördjävligt när jag pratar. Haha! Men det är dock rätt kul..

Imorgon är det måndag igen och jag är INTE taggad. Vill inte!
Måste måste måste byta jobb och det nu. Jag är inte less på själva människorna som jobbar där, eller jo en del.. Utan själva jobbet. Trött på att sitta i kassan flera flera timmar om dagen. Ta emot en massa skit från griniga kunder och sabba armbågar, handleder och framför allt ryggen. Nej, nu får det vara nog!
Leta leta leta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0