Fest hos Marre

Igår efter jobbet blev det ju som sagt att dra till Marre på lite fest.
Lovade att vänta på Terra som var seg, så vi kom ungefär en halvtimme försent. Sent folk kommer sent, right? ;)
Men iaf. Då blev det tacos och lite dricka. Mycket trevligt!
Sammanlagt var vi 12 pers. 3 killar och 9 tjejer.
Sen spårade min mage, hade asont och mådde illa som bara den. Lite tråkigt dock.
Erika spårade också, med att välta ut glas så de gick sönder för att sen försöka dammsuga upp dom med en handdammsugare. gick sådär. Men rätt kul att se på. Haha.
Kom hem kl 1 ungefär, då gick jag och la mig. Lite halvt sur på "Mr Mjaw", Terra vet vad jag menar ;)
Sen sov jag till efter 10, eller var den 11? Skit samma. Nångång där.
Har degat i soffan med brorsan hela dagen. Har glott 3 filmer och käkat riskakor.
Sen nu har jag städat mitt rum. Behövdes!

Imorrn blire till att gå till jobbet och slita som vanligt. Många börjar ju skolan imorgon. Jonas kommer tillbaka imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha ;D

2008-08-17 @ 22:09:01
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0