Är ni vakna?

Det är jag. Gick aldrig och la mig när jag sa att jag skulle göra de. Satt uppe till ungefär halv 2 :O Satt och hjälpte L med en grej igår på msn, så gick inte att slita sig ;P Sen kollade jag ju också "En amerikansk varulv i paris". Men sen ledsna jag iaf och gick och la mig.
Jobbar 12-20.15 idag. Bah!




 Mitt fina korthus jag byggde upp i förra veckan. Jag och L satt ju och gjorde de när jag var i Sthlm förrförra helgen. Dock lyckades vi inte lika bra, så var tvungen att bevisa att jag kunde. Han blev avis haha

Kommentarer
Postat av: anna

jag är vaken :)



svar: haha nä ingen dans för mig inatt inte. ska öva idag istället tänkte jag ;)

2008-08-05 @ 11:14:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0