Skavsår

Idag var jag ju ledig. Skönt!
Så åkte in till stan imorse. Dock hittade jag inget så åkte hem efter 1½ timme ungefär. Men skönt det med. Fick skavsår på min lilltå tack vare mina nya skor. Men sånt man får ta helt enkelt :)
Sen ringde Lina och sa att Anders köpte hojen. Finfint! :D
Sen en tripp till Ica och handla. Fastnade med Jonas och Staffan ett tag. För att sen gå hem och glo lite på Sex and the city.

Och nu kom brorsan hem med ett antal 1000lappar efter vi sålt en av hojarna. Sköönt!
Så nu är man lite rikare. Dock går det till annat så :/

Nu ska jag ta och göra lite mat. Korvstroganoff a la Jonas.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ja, äpplen är gott. :D

2008-04-22 @ 18:26:18
URL: http://emmaa95.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0