Min dröm

Drömde konstigaste drömmen i morse.
Jag, Tessa och L var i nåt hus med en massa annat folk. Satt typ i vardagsrummet, jag mös i knät på L i en fåtölj och Tessa i soffan bredvid oss. Sen skulle jag och Tessa gå och göra nånting, sen när vi gick tillbaka gick hon och satte sig i Ls knä istället. Eller snarare på han på nåt konstigt sätt. Så jag fick gå och sätta mig där Tessa suttit innan. L gav mig hjälpande blickar, typ som ta bort henne härifrån. Haha.
Sen började det regna så mycket att det nådde ända upp till fönstren. Stängde dörrarna till där inne vi var, typ som i en del i Titanic.
Sen kom jag på att om vi stannade där skulle vi drunkna typ, eftersom dörrarna inte kunde hålla emot allt vatten, så tog L i handen och de andra hakade på upp på övervåningen. Man var tvungen att vänta in att springa till trappen, för det kunde komma någon våg genom hallen typ.
Sen hörde vi folk på nedervåningen som kom för att rädda oss.
Sen vaknade jag av sms av inte mindre än just... L. Haha

Helknasigt! xD


Sen drömde jag nån annan konstig dröm. Jag och Krull sprang runt bland massa hus och gångar typ, för att inte stöta på två puckon. Sen åkte vi i nån tunnel, så fick vi spya på oss typ Haha. Sen kom Tessa till undsättning med bilen. Så fick jag sitta som på en pakethållare där bak. Fast då var det inte Krull som var med i bilen utan Marre.
Sen kommer jag inte ihåg nåt mer.

Alltså drömmar kan ju vara helt sjuka.
Förut, för flera flera år sen, när jag var liten så drömde jag en mardröm. Kommer fortfarande ihåg den.
Det jag sa osv. Det var väl bara för att den var läskig och det var verkligen inte nåt man ville skulle bli verklighet.


Har du drömt några konstiga drömmar på sistone?

Kommentarer
Postat av: Emma

haha roliga drömmar! Scysst att få spya på sig ;)

2008-04-11 @ 19:35:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0