Klass 9A och snöstorm

Just nu sitter jag här med laptopen i knät och kollar på Klass 9A.
Har precis fått i mig lite mat, blev köttbullar och makaroner idag. Det är gott, om man inte äter det för ofta.

Det var snöstorm idag när jag gick hem från jobbet. Helt sjukt ju. Ena dagen är det sommar och folk går i shorts, sen nästa dag är det snöstorm och mössorna åker på.
Bestäm dig vädret!

Förövrigt har dagen varit helt okej.
Terra ringde mig och var upprörd. Nån tönt hade slagit in hennes sidoruta i fram på bilen.
Det är ju så jäkla onödigt att folk ska hålla på sådär.
Man blir ju så less!


Kommentarer
Postat av: Sabine

åh jag älskar köttbullar och makaroner ^^

2008-04-09 @ 21:11:38
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0