Im back!

Som jag misstänkte, jag hade träningsvärk igår.. och idag. Haha
Otränad? nejnej, bara upptäckte en ny muskel.

Förövrigt då? Igår gick jag och Alexandra långpromenad. Blev cirkus en mil i solskenet. Skönt :) Blev bra varmt där ett tag. Sen kom man hem och glodde på lite Sex and the city. För att sen gå över till Alle igen och käka fruktsallad och kolla Parlamentet och sen de där nya programmet Sanningens ögonblick.
Någon som såg det?
Fattar inte att folk kan ställa upp på sånt där :P För 500.000, som man kan vinna som mest. Nej, jag skulle inte ställa upp på det iaf. :P

Idag blev det jobba mellan 10-18. Dagen flöt på i seg takt. Stans mensvärk till på köpet också. Den som uppfann den skulle man kunna kasta i ån! Haha. Lalla runt med Putte ett tag.

Sitter just nu och kollar på Vänner. Sen blir det nog Nytt läge eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är ju gött med träningsverk, då vet man att man kommer bli slimmad ;) Ha en underbad kväll!

www.rebeccasblogg.se

2008-04-21 @ 19:59:58
Postat av: Josiee

ha en skön kväll:)

2008-04-21 @ 20:47:01
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0