Promenix & bankärenden

Försov mig imorse. Vaknade en halvtimme innan jag började. Så snabbt tvätta håret, dricka lite oboy och sminka och klä på sig. Men jag klarat ^^,
Frukost fick de bli på jobbet.
Fick inte gå och käka lunch idag för Jonas. Elak! Då blev jag arg. Elaka jävel :P
Shit the same.
Sen blev jag glad igen efter jag käkat och slutat skakat av hunger :S
Började timme innan jag skulle ha börjat, eftersom jag skulle gå en timme tidigare idag. Galet skönt var det! Annars brukar de ju numera bara vara runt 18 eller 20 :/

Sen blev de till banken med Lisa, Anders & Brorsan. Och hundarna då, men de stanna i bilen :P
Sen handla lite mat på Kvantum...
Hem och laga mat lite fort och fixa. Sen ut på promenad med Marre en timme :)
Alltid lika kul att gå med henne. Snacka massa gojja ha och ha bara allmänt kul hehe.

image88
Världens bästa Marre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0