Personalmöte

Hell yeah, jag är hemma, och klockan är bara 17.20 typ. Känns underbart. Annars så brukar jag ju få sluta tidigast kl 18. Wiho! Men slutade ju som sagt 16 idag :)
Kom hem och får se att puckot har tagit ännu mer saker. Då blev jag så jävla förbannad att jag var vääldigt nära att göra sönder en sak, man inte borde göra sönder :P Menmen.
Vi har planer, jag, brorsan, Lisa och Anders. Mohahahh! Då du! GOODBYE!

Ska snart ner och lägga in maten i ugnen. Och sen få käka i lugn och ro. För sen måste jag sticka till jobbet igen. Är ju personalmöte idag.. Ska vara där 20.20 iaf, för då börjar de. Men lär ju vara där vid 20.

Idag jobbade lilla Idol-Mona som hon nu kallas hehe :)
Duktig hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0