Partaj

Gårdagen var lyckad! :)
Började med att jag städa hela huset ungefär. Från topp till tå. Sen vid 15tiden ringer Adde, vilken blev en överraskning eftersom honom har man inte sett eller hört av han på hur länge som helst. Men vi bestämde att de skulle komma hit.
Går och möter dom vid mitt jobb sen. Dock blev det väldigt pinsamt. Börjar med att de kastar frisbee med en frysen pizza. Sen skriker de mitt namn över hela butiken :P Jag hade ju gått ut då så ah...
Sen skulle Adde visa för Stampe vad han gjorde när han skrek mitt namn. Så då går han in igen och gör de. Ännu pinsammare haha. Oh herregud, de lär man ju få höra imorrn när jag börjar jobba. :/

Menmen, vi kommer hem till mig och vi börjar laga köttbullar och makaroner. Sitter och käkar de jag, Terra, Adde, Anton, Stampe och Per. Smakade bra. Adde hade ungefär hela saltkaret i maten. Galen!

Börjar dricka lite. Terra spårar bara mer och mer. Då var klockan bara 19. Hon låg däckad runt 21-22 nångång. Haha. Så fick hämta en hink till henne. Resten kan ni lista ut själva...

Sen kom även Brolin och Christian. Sen också Erik och sitt lilla gäng. Även Sandra och sen en gammal klasskompis och 3st till.
Tror en av de där "3st" - tjejen, tror de var hon som stal brorsans headset. Kul liksom. Jätte kul! Så nu är jag tvungen att köpa ett nytt till han. 400spänn rakt i sjön! HURRAA!
Sen fick jag fnatt och börja ringa Erik haha. Sen skulle han sova. Då ringer jag 5min senare och säger att de får han inte. Haha stackarn.

Jösses...

Sen drog folket, vet inte när eller nåt, låg inne på vardagsrums golvet och prata i telefon ett tag.
Efter de så ville Adde och Anton ha mat, så jag börjar laga korv till dom. Korv och hamburgerbröd hehe. De dög tydligen, eller de var ju dom som plocka fram de.
Sen gick vi och la oss strax efter 00 nångång tror jag.

Sen idag har vi bara softat. Sen skjutsa Jessica oss till Syrran, skulle dit och käka idag.
Så kommer därifrån för ett tag sen.

 :D

image106

Kommentarer
Postat av: Josefin

brolin den gamla räven, hahah!

2007-09-16 @ 22:44:06
URL: http://josefinp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0