Lördag / Söndag

Idag, okej det är söndag nu men jag har inte gått och lagt mig så det är lördag för mig, så var jag på stan. Shoppa lite. Sen joinade Mogge min kära vän mig! :)
Alla andra är bajs!!!

Hem, var meningen att jag skulle fika med Lina. Men hann dock inte de. Så blev bara en titt förbi för att säga hej :)
Sen knalla hemåt i ruskig takt. In i duschen och göra sig iordning och sen mot bussen igen.
Mogge mötte upp mig vid bussen och vi gick till affären och inhandla mat och efterrätt.
Knalla hem till henne och börja laga mat med hennes syrra Fia och hennes kompis Empan. Käka, ruggigt gott!
Sen var det dags för film tyckte vi. Notting Hill. Vilken var brudarnas favvo film :P
Men först var det dags att rasta hunden Leo. Så söt! Så jag och Mogge gick med honom en vända runt stan medans Fia och Empan åkte till Empan och hämta filmen.
Hemåt och in med filmen och fram med chips och dippen och melonen. Kalas!

Sen fick jag skjuts av dom, de skulle ju ändå hit och hämta sina föräldrar som satt nere i öltältet på byn. Hähä.
Så nu är jag hemma och har precis bäddat rent i sängen och bytt täckte till mitt duntäcke. Så nu kommer jag sova som en gud igen! :D

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0