Knivsta

Här sitter jag med en Safari yoghurt och mumsar. Tog hem lite från jobbet i fredags. Smarrigt smarrigt.

Har slängt in en maskin tvätt i tvättmaskinen också. Eller det var mammas gamla sängkläder. Nu jäklar ska de bli ordning på kåken. Eller åtminstone ska jag försöka...

Idag runt 5 tiden ska jag och brorsan åka till syrran och diskutera pappas grejer. Brorsan erbjöd sig att vi skulle åka till henne istället för att hon skulle åka hit. Kanske lika bra de.. Med tanke på hur de ser ut här osv. Men för mig kostar de 130:- för att ta mig dit och hem :P Snål som man är, och snål som man är född, så är det mycket pengar på en jäkla tågbiljett. Eller okej, två. De är ju sjutton billigare att åka till Stockholm. Hmm...

Nu var yoghurten slut. De innehåller inte mycket dom här. Men de är gott! :D Och gratis. Gratis är gott, som man brukar säga. Hah

Eller vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

mm fick den av stefan och gustaf:)

2007-09-09 @ 13:18:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0