Jag är så störd så det är synd om mig

Vaknade halv 8... börjar 12. Jippie.
De här blir en låång dag. :/
Jobbar ju kväll, mindre kul. Dessutom tisdag, vilket är ännu tråkigare.

Dessutom är jag jäkla förbannad. Fattar inte hur de kan göra så... Seriöst?! :S De är stört!
Tänk om det hade varit din anhörige som dog och som visades på tv för hela Sverige. Hur jäkla kul är de? :S
Inte kul..


Ska stämma dom fan. ;D   typ...

Men ändå kommer jag kolla på de.. Tror jag. Har velat fram och tillbaka hela natten. Får se sen när jag kommer hem om jag kollar eller inte. Men tror jag kommer göra de. Om jag känner mig själv rätt så...
Eftersom jag var i Bulgarien när det hände, så vill jag typ se/veta vad som hände. Brukar må bäst då.. Men vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0