Home sweet home

Hemma igen. Eller ah, kom hem vid 21 tiden egentligen. Men har stått ute och snackat med Julle över en timme :)
Hon är bra skön hon. Haha! :D

Personalmötet gick bra. Vi fick ingen skäll, som vi trodde vi skulle få hehe :P
Många var där, eller alla nästan! Jösses, vi är en hel del alltså. De tänker man ju inte på egentligen när man jobbar.

Innan mötet så gick jag och brorsan och köpte pizza istället för min kära goda pannkaka. Så kastade i mig den på 5min och satte mig på cykeln och trampade illa kvickt.
Kom dit och mötes utav Julle och Lina! :)
Sen ramla mer och mer folk in. Man har ju aldrig sett folket i sina vanliga kläder, så de blev en... nåt! ;)

Ont i skallen har jag också.. mindre kul. Känner att jag har galet ont i halsen också. Hoppas jag inte blir sjuk nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0