Herre jösses

Tisdagen är snart över. Kom till jobbet vid 12. Ner och göra ingenting ungefär.  Kommer inte ihåg nu ens vad jag sysslade med några timmar. Eller fyllde på chips och satt lite i kassan.. sen då? Vettetusan!

Sen kom de lite varor som inte hade kommit igår, så jag, Staffan och Jonas fixa de lite snabbt. Sen var jag och Staffan tvungna att gå upp och käka, eftersom Cicci slutade 17 och nån måste byta av henne osv osv osv. Så de gjorde vi. Satt finfint med mat, var hungrig!

Sen från kl 17 till 19 blev de kassan. Jösses amalia alltså. De var så in i norden så mycket folk. Sofie sa att de var de jobbigaste hon varit med om, i kassan då, och hon har ju ändå jobbat där några år så ah. Ni fårstör. De var en jäkla rusning kan jag säga.
Men vi klara de galant och vi tacka varann efteråt för att vi jobbade på så bra. haha. :D
Aja, nog om de.

Sen var jag tvungen att plocka gruppboendena, eftersom Kalle inte hade gjort de och Cicci inte hann eller nåt sånt. :S Ändå inte klara, och de ska levereras imorrn. Aja, inte mitt problem, börjar ju 12 imorrn igen :P

Hem och laga mat. Kika sista kvarten på Idol... Sen kollade jag på... de där.. Blev lite skakig faktiskt.
Berättade de för Veronica och Janne idag.
Veronica direkt "De där kan du stämma dom för och få pengar för!"
Jajjemen, de kan jag...
Var lite läskigt ändå.. Få höra vad dom sa osv. AAaaaaaaaaaaaaggggh



Kommentarer
Postat av: Jess

jaa du kan! :o

2007-09-18 @ 23:42:14
URL: http://JessUppsala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0