Blogg krångel

Igår när jag tänkte svara på kommentarer och även skriva några rader så gick de inte. De krånglade hela kvällen. Inge kul.
Men nu har jag gjort de jag skulle göra så.. ^^

Idag är jag arg. Eller iaf nu.
Har fått reda på vad som sker med han traktorföraren som orsakade min kära pappas död, nämligen INGENTING!!!
Har ni hört nåt så jävla idiotiskt?

Det var tydligen pappas fel... Han hade kört om en bil på höger sida (?) Hallååå, hur skulle de gå till?
Puckade idioter!!
Jag är så aaaaarg! Kan man överklaga sånt där? I så fall tänker jag tamefan göra de.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Sen är jag galen på puckot också, han har tamefan tagit med sig allt.
Det irriterar mig såå mycket ska ni veta. Han har tat med sig en slev och en stekspade, som INTE är hans.
De var mammas! De hade vi ju t.o.m med från gamla huset. Kanske inte är nåt att "bråka" om, men det var mammas.. MAMMAS! Daaah och de är ju vi som ärver de, så med andra ord är det vårat! HA! haha
Så då ska han inte komma här och ta med sig allting. De kan han glömma.
Sen kan han ju komma och hämta sina förbannade grejer och lägga nykeln på bordet, så jag slipper se'n nå mer!!


image103



Ursäkta mitt fina språk i det här inlägget, men jag är galet irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0