Zzzzzz

Trött som ett as! Bah!
Vad ville alla mig igår? :O 3st olika pers bah "Jag kommer till dig nu!"
WTF?
En av de kom med sin polare. Och de var Plutten. haha!

Kollade på The Fast And The Furious Tokyo Drift. Men de däcka ju inte ens efter halva filmen. Så fick sitta där själv och glo. Sen zappade jag fram nåt program på tvn efter filmen.
Sen fick jag order om att sova vid kl 4. Så gjorde de. Eller försökte...
"Somnade" vid 6 tiden. Vakna. Somna. Vakna. Somna. Har väl sovit genomsnitt 3h. Yey!
Sen ringde chefen vid 10, "Kan du jobba?" Jaaaviiisst. Snäll som man är.. Måste lära mig säga nej!
Väckte dom slöfockarna för ett tag sen genom att tända lampan. Moahah.
Så nyss drog de sig hemåt.

Ikväll blir det utgång. Kommer vara död!

image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0