Utgång

Blev som sagt utgång igår. Skojskoj. Blev "kära" 7an.
Började med att jag fick gå tidigare från jobbet, pga att jag sa att jag skulle bort kl 18 höhö ;) Då hade jag suttit i den förbaskade kassan i 5h. Seg som få. Inte sovit något heller. Så blev vissa stunder att man nästan slumrade till. Menmen bara att bita ihop.
Terra bangade, precis som jag misstänkte. bah din kossa!

Men iaf. Hem och göra sig iordning. Blev lite knas där mellan mig och Jessica, men bara att ta med en nypa salt hah.
Tog bussen in vid halv 9. Skar mig på burken. Mötte på Jessicas bror i busken. Mötte Jessica och Sandra sen. Satt och drack upp de vi hade först sen gick vi vidare in mot stan. Till 7an.
Sen gjorde vi de som man brukar göra på krogen, dansa, mingla, köpte drinkar och hade allmänt trevligt och gick även och köpte mat.
Stötte på en hel del folk man inte stötter på i vanliga fall. Höhö.
Träffade på Erika sen också, mitt gullefjun.
Sen hemåt. Men först gick vi till donken och tugga i oss föda igen då jag blev sugen på pommes.
Upp till centralen och träffa på Meatan (?) (Vettefan hur det stavas, men jag vet vad jag menar iaf ;P). Han hade sin bakåtvända bil. De tog sig röka. Och jag och Jessica satt och sjöng på piketbuss. Vilket vi framförde för halva station.
Åkte och tanka och sen vidare hemåt. Kom hem och sov.
Sen vaknade jag för en timme sen ungefär. Satte igång en tvätt och även diskmaskin. Skurade ur under diskbänken och vattna blommorna.
Sen hamnade jag här..

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Kika gärna in på min blogg och se om du hittar något intressant..=)

2007-10-28 @ 15:37:51
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Karin

Svar: Ja dem är ju klockrena! Lätt dem bästa barnböckerna.

2007-10-28 @ 16:50:55
URL: http://karinenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0