Snart är det dags!

Försov mig imorse.
Vaknade 07.51. Bussen gick 08.05. Panik! :P
Men jag klarat. Hann dock inte käka nåt.
Menmen. på bussen och iväg till tandläkaren.
Skulle vara där kl 9. In och klar på en kvart. Så då började jag trava hela vägen till Gränby. Kolla där lite. Köpte en yoghurt sen tog jag bussen till stan igen.
Gick och strosa lite. Köpte en hel del :O
Så nu har jag dåligt samvete igen :(
Fick med mig bla 2par jeans, en kofta, en t-shirt, en väska och ett par strumpbyxor.
Gosh i taket. En tusing fattigare.
Men iaf.
Ta bussen hem. Göra iordning lite gröt och sen iväg och jobba mellan 14-20.
Gick kanoners.


Min dag...

Imorgon är det torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0