Hosta ut lungan!

Det kommer jag tamefan göra snart. Fy sjuttsingen. Galet vad jag hostar. Sån där rethosta. Ack å ve. Det fick jag dessutom i kassan idag. Mindre lyckat hah. Och i natt. Mindre kul. Var tvungen att sätta mig upp, hosta för mycket för att ens kunna andas. Nästan läskigt. Men blev yr i skallen så var tvungen att lägga mig ner igen och hosta vidare. Haha.

Gårdagen gick fint. Gick fortare än vad de brukar göra, eller göra.. de gånger jag har jobbat så länge förr. Men aja.

Naaw haha det var två killar idag, runt moppeåldern, som kom in och kolla runt. De hade varit inne en gång innan, så sa Jonas att de kollade skumt på honom. Så vi tog allihopa tillfället i akt och spionerade på dom, utifallat de skulle snå nåt eller så. De gick ju och kolla över allt. T.o.m på snus och grejer, de hade ju knappast åldern inne. Men sen iaf så gick de fram till kassan och köper varsitt paket kondomer. Hehe naaaw små osäkra små pojkar. Haha. Så nu blire rajraj för dom små ;) De tyckte vi var väldigt kul haha.

Ne nu ska jag hosta vidare!

Adjöken fröken!

Det är kaaaaaalllttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0