Firmafest

Heeeelt rolig kväll! Haha :D

Jag, Julia och Lina tog bussen in mot stan. Gick mot Bowlaget där vi mötte på Anders och Jonas. Även Bengt och Gerd där inne. Sen kom det bara mer och mer folk! :)
Sen körde vi igång. Jag, Jonas och Veronica var i samma lag. Må ju säga att jag var galet dålig. Haha. Gick ju knappast att koncentrera sig så som Jonas höll på. Haha.
Men han vann, utav alla killar. Duktig!
Sen gick vi till Stadshotellet och käkade. Maten var sådär, kunde varit bättre. Men vi hade trevligt och satt och drack vin och hade oss.
Sen gick vi ett gäng till Terrassen och festa vidare.
Fick skjuts hem sen av Annes karl! :)
Skit kul kväll!
Alla var galet sega idag. Haha. Så kul!
Jonas var värst.. och Anders. Lina jobbade inte ens, men hon kom in och var bakis som en kastrull. Ojoj.
Jag hade tur som fick börja kl 12 idag! :)
Satt i kassan med Putte hela kvällen. Vi hade de kul vi också. haha!

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0