Bloggtorka

De är inge roligt att blogga längre, eftersom jag måste ha lösenord. Eller måste och måste.. vill ju inte att denna det ska läsa det som händer i mitt liv osv.
Tråk tråk tråk.

Helgen har varit.. snabb. Redan måndag imorgon.
Fredagen tillbringades med jobbarpolarna till kl 20.15. Sen hem och Julle trallade över med filmer. Så jag, Julle, Brorsan och Sara satt och kolla film och käka chips och grejer hela kvällen och natten.
Lördagen vaknade jag runt 10 och bestämde mig för att gå upp, även fast jag var galet trött. Men upp iaf och börja tvätta.
Sen for jag och Terra till systemet och inhandlade lite dricka. Sen hem igen och käka bulle och få skäll av grannen, pga Terras omkörning haha.
Göra sig iordning. Sen kom Terra och Frida. Vi gjorde mat, korvstroganoff och ris. Smaskens. Iväg till bussen och in mot stan där vi mötte på Jessica. Vidare mot Fyrishov och bowlingen. Gick helt okej, för att vara första gången på flera flera år. Jag vann! Enligt pappret iaf.. ^^,
Gå till stan. Blev ingen ingång på Etage som vi hade hoppas på. Utan det blev Red Room. Men det var helt okej ändå. Micke och Linus gjorde oss sällskap. Jag fastnade i sms världen, men jag hade det trevligt för de :)
Satt och höll folket sällskap när det drack och vakta jackor och väskor när det blev rökpaus ungefär var femte minut.
Vidare till donken där det blev föda. Efter många timmars tjatande att jag var hungrig.
Mötte på lille Nils, Terras bror. Lika rund under fötterna, precis som sin syster. Haha
Käkade upp och väntade sedan på Sandra och Mickan som skulle skjutsa hem oss.
Trängde in oss alla 5 + en hund i en mini bil.
Men det gick bra.
Somna vid 4.

Vakna vid 12. Trött som ett ägg. Men upp ändå. Och börja fixa i köket där det såg äckligt ut, efter gårdagens matlagning haha. Sen fixa med blommorna.
Sen har jag bara lallat framför datorn och tvn.
Seg dag.

Sen tog jag mig en promenad i höst mörkret med min käre Vän Marlene! :)

Och nu sitter jag här igen... Gosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0