Lördag den 24de

Exakt en månad till jul. Hallåå, vart tar dagarna vägen? De här året har gått mega fort. Förstår inte!

Idag åkte jag, brorsan och PG in till stan. Köpte present till Emelie, som fyller 11 på måndag. Sen kolla runt. Fikade och gick och kollade på Tessa när hon jobba :D Köpte en äppeljuice. Haha
Nu ska jag rama in hennes kvitto ;)

Igår satt jag först hemma och höll på med mig megalånga inlägg om 2006. Tog aslång tid :P Sen kom Tessa och vi for iväg till Ödeby. Väl där träffar vi på Frida och Jessica och annat mesfolk :P, som ska precis ut och leka ghostbusters. Såå, vi fick sitta i bilen i en timme och vänta på dom. Jätte skojigt.. Efter som det skulle ta en kvart. Jojohejhej! :P Sen skjutsa vi några som inte orkade gå 200m sa dom.
Vi hette Klara och Amanda. Den du. haha
Sen kom dom tillbaka till slut. Blev att vi satt i bilen ett tag o tjöta sen gick vi till nån "fest" där de höll på att röka på och grejer. Moget. Den verkliga sanningen av Österbybruk fick jag höra. Jo minsann!
Sen ledsna jag, Tessa och Frida så vi skjutsa hem fröken F till sitt hem och vi drog vidare hemåt. Stötte på ett och annat djur på vägen.

Började med ett kollage om 2006 när jag kom hem. Dock inte färdig, finns en del kvar att göra.

Ikväll bär det av till Gåvsta till Sara och käka lite och grejer. Mysigt. De ska väl supa som vanligt kan jag tänka mig. Jag köpte mig en Pepsi Max som jag ska surpla på tänkte jag. ^^,
Ska bara vänta på Terra så vi kan dra oss ditåt. Hon slutar kl 20 så hon ska väl hem och fixa sig och så först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0