Blåsor

En heldag med brorsan blev det idag. Höhö. Först till Ica och köpa ett gravljus. Sen gick vi till bussen och åkte till pappas grav och tände ljus. Finfint!
Sen åkte vi in till stan där jag tankade på mitt busskort och mobilkort. Sen köpte brorsan lite grejer och sedan gick vi mot bussen som tog oss hemåt.
Gick till jobbet och handlade mat. Sen hem och greja i 10min och sen vidare mot tåget som tog oss till syrran.
Väl där började vi laga mat. Mycket smarrigt. Dock kommer min mage må sisodär imorrn, men smällar man får ta. Haha xD
Sen fika vi och sen sprang vi till tåget.
Har sisodär en blåsa på varje tå just nu. Mindre kul. Nya skor... Vet inte riktigt hur, men de är under tårna de finns. Så varje steg man tar är en plåga. Äh bara att bita ihop förfan!

Vi konstaterade att fan vad skönt det är med ett vardagsrum. Vi har ju inget nu. Eller okej, vi har ett, men de är ju fullt med kartonger och grejer. Inget annat.
De blir skönt när man flyttar, att få ett vardagsrum igen. :)

Jobbar mellan kl 11 och 18 imorrn har jag för mig. Skönt faktiskt. Dock inte så länge, och mindre pengar, men vaffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0