Studentskiva

Imorrn är det dags för min första studentskiva detta år, de är nämligen Marres och Erikas. Ska bli kul.
Synd bara att det inte går någon nattbuss hem, utan sista går halv 1 : / Fast de stänger ju 2 så de spelar ju egentligen inte så stor roll.
Ska dit med Terra, som har bestämt sig för att bli galet full. Bara du inte spyr så är det lugnt ;P och absolut inte i bussen!! Haha. Och full kommer hon säkert bli pga... saker , gosh i taket.
Själv har jag ingen dricka. Hurra. Får la shoppa loss på krogen, som det blivit de senaste gångerna också haha.
Menmen, kan la inte supa för mycket ändå, jobbar ju hela fredagen så...

Nu har jag iaf jobbat klart för idag.
Fick en kommentar idag
"Fan vad du jobbar och sliter!"
Jo nån måste ju göra de :P Höll på att rensa hyllorna. Inte världens roligaste kanske, men de måste göras. Fast de va rätt okej idag, gick rätt fort och det var mycket som gick upp. Så ett plus för de.
Jullan jobba idag, yeeey! Vi hade bra kul där ett tag. Haha. Funny Funny Funny!

Sen kom Terra in och hälsa på en sväng. Hade vart hos frissan och klippt topparna höhö.


Jag har fått lön idag + löneförhöjning :D Yeey!


Idag var de ju sånt dära Carl von Linne firande i stan. De hade rullat ut gräs och satt en massa blommor gågatan. Bah. Sen kom kungen och drottningen och hälsa på. Och några andra kejsare eller va sjutton de var :P
Har inte så stor koll, och är väl inte såå intresserad ändå :P


Nu har jag skrivit Terra, är du nöjd nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0