Gosh vilken dag

Nu är jag äntligen hemma. Usch vilken dag, trodde aldrig den skulle ta slut, aldrig.
Igår var de stressigt like hell. Två av extrajobbarna var ju sjuka, de märktes ju idag kan jag säga. Fyfan rent ut sagt.
Idag har jag plockat och plockat och plockat grejer från 9.00 till 18.00. Och ändå är det INTE slut. Baah! De tar ju aldrig slut. Blir helt galen!

Blev ju inte bättre av att jag inte var på nåt bra humör överhuvetaget. Arg, ledsen och bara allmänt nere.
De var väl mest för att jag bara blir så less på alla när det inte är nån som hjälper mig plocka skiten, utan bara står och snackar, men de vet hur mycket de finns att göra.
De fick verkligen tvinga upp mig för att jag skulle gå upp och käka, tyckte inte jag hann med det idag. De gjorde jag ju inte egentligen inte heller, har ju massor kvar att ta reda på imorgon. BLÄ!

Är helt slut i huvet. Usch och fy.
Men tack och lov så är det fredag imorgon och snart helg. Får vila huvudet. Hoppas de händer nåt kul i helgen :)

Vad ska ni göra ihelgen? :)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heeej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och några plaster i Grekland!

Läs igenom alla våra recensioner och lägg din röst på vilken som är den bästa Cafékedjan!

2007-05-17 @ 19:43:00
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0