Gosh i taket

De är mitt nya ord. Fånigt fult. Men de sitter som berget i huvet. ;)

Igår blev det bara hemma. Gick och la mig vid 12. Rätt skönt ändå.
Vaknade vid 9 imorse. Sen la jag mig ute på gräsmattan i ett desperat behov av lite bränna. Blev väl ytterst lite röd kanske. Har jätte svårt att få färg.
Folket på SB kommer bli bländade på stranden, jag lovar! Haha
Man får ju försöka att steka när man är ledig, jobbar ju hela dagarna, och när jag har slutat så har solen slutat också. Iaf nästan. Men då känns de inte som nån ide att lägga sig.

Idag åt jag min första macka med leverpastej på, aldrig käkat de. (Okej, på smörgåstårta men de räknas inte) Den gick i, men de kanske bara var för att jag var galet hungrig? :P

Blev ingen SCF för mig idag *Gråta flod*
Jag är såå besviken på alla jag känner. Att inte nån kan röra lite på fläsket i några timmar för min skull. Baaah på er! ;D

Jag pajade mitt "plustecken" igår, på tangentbordet. Duktigt Karin, verkligen!
Jag var lite arg, så satt och bände lite på tangenten, så poff. Trasig. Attans.  Inte mitt heller ;) haha
Så fort man trycker på den, så fastnar den och den skriver miljoner + om man inte stoppar den.  Galet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0