Auutsh

Fredag, idag är de fredag! Äntligen. Den här veckan har varit låång. Men ändå kul, som vanligt :)
Idag jobba vi på som vanligt.. Jag började igår med att göra nya etiketter till fisk kylen och fortsatte idag + att jag fick börja göra till mjölkkylen också. Så har gjort över 200st nu. Gosh. De är rätt jobbigt, men ändå rätt kul :)
Man måste ju skriva varenda liten siffra i ett program på datorn och sen ibland finns den inte, så då får man leta upp den. De tar sin lilla tid.
Så de har jag fått höra ett antal ggr idag ;P
"Står du här fortfarande?"
Ja, de är ju inte direkt en etikett jag skulle göra om. Hehe

Har skurit mig idag, sate vad ont de gjorde. Och de blödde ju inte direkt liiite heller :S
Men de va rätt klantigt gjort, så får la skylla mig själv :P


Tack för att ni finns och förgyller mina dagar!!



Btw, fick moppa spya idag. Haha.
De va nån unge som var magsjuk och var tvungen att göra sitt behov... På golvet. Så mamman torka upp de. Sen fick jag moppa. Haha. Ingen av de andra klarade de tydligen.
Grabbarna Knas fixa moppsaker åt mig och hällde i ungefär halva flaskan med medel. För de kunde ju inte göra de själva, så då fan fick de fixa grejerna. De är förbannat skinkiga (?) Stod bakom hyllan och titta fram med papper för mun och näsa, för att inte känna lukten, ändå höll de på att spy. Haha, de var kul att reta dom sen ;D
Sen fick jag höra de ett antal ggr efter...
"Aaah kom inte nära, du har torkat spya!" 
Jisses, jag höll i en mopp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0