Ziiiim

Hahha så funny! :D  Terra och Jessica vet allt vad jag menar. ZIIIIIIIM hah. Aja :P

Snart ska jag tralla ner, eller är det upp? till jobbet. Börjar ju tolv idag så.
Har städat lite i mitt rum och tagit rätt på min tvätt. Mycket jag hunnit med ändå :O haha. Jag som brukar vara segast än segast på morgonen. Jaja.
De är ju skit onsdag idag. Blä. Gillar inte onsdagar... Eller jo ibland. :P

Köpte ju parfymen Paris Hilton - Heiress till Terra i födelsedagspresent. Den luktar massa gott, tycker jag! :) Hoppas du blev nöjd! :)
Igår kväll så åkte jag och Jessica till henne och fira. Fick vänta i evigheters evigheter på sego-jess ;P Höll på att somna i stolen. Bah!
Menmen, vi kom dit iaf. Runt halv 10 på kvällen. Gosh i taket. Men då fick vi glass, saft och chokladbollar... eller de va chokladpyramider. Sen satt vi och snacka skit till kl 12 ungefär och vi for hemåt. Då började de ju åska också. Fyfaaan, hatar åskan. Har jag gjort sen jag va liten. Livrädd för skiten. BAH!

Nej, nu ska jag dra mig härifrån. Käka lite lunch, åt frukost för en halvtimme sen menmen :P,  sen borsta tänderna och sen trava iväg till work.

Seee ya lator aligator!




ZIIIIIIIM ZIIIM ZIIIIIIIIM

Kommentarer
Postat av: Tuffs

Haha rolig :D Jag blev nöjd :D

2007-06-13 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0