Unika

Jajjemen, vi är unika. Enligt alla jurister så är vi det. Vårat fall har de aldrig hört talas om, så det är ju därför dom inte riktigt vet hur dom ska göra med allting.





Nu har jag jobbat klart! Fick börja med att gå ut och sälja jordgubbar igen. Så satt där från kl 12 tills kl 4-5 nån gång. Okej inte 23 min, då Anders kom och bytte av mig för att jag skulle få gå på lunch. Thats it!
Jullan kom och höll mig sällskap lite då och då. Hon höller på att lära sig kassan, så hon var tvungen att hålla sig inne där.
Det var riktigt riktigt kallt ute idag, iaf för oss. Man står still eller sitter hela tiden liksom. Ibland fick man t.o.m ha 2st fleecetröjor på sig. Gosh i taket!
Sen så ena stunden kan man sitta hur länge som helst utan nån som ska köpa, sen ena så blir det en jääätte kö. Men tur så såg Jullan de, en gång, och kom ut och hjälpte mig.  De hände ju några ggr att de blev kö menar jag... Hähä.


ZIIIIIIM HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0