Midsommar!

Igår var det Midsommar. Dagen spenderades först på jobbet till kl 16.15. Segt dom två sista timmarna. Satt i kassan och bara glodde ungefär. Var inte mycket folk då inte. Menmen Bengan envisas ju med att stänga kl 16 istället för 14. Fast alla har tjatat på han i flera år. Bah!

Menmen, kl blev 16 och de var dags att stänga. Jess ringde och de blev bestämt att jag skulle med till Öregrund. Trallade hem och bytte om, packade ner lite nödvändiga saker jag skulle ha med mig inför kvällen. Tessa kom och hämtade upp mig vid kl 17 nånstans. Och vi for och tankade först. Hon blev överlycklig, första gången hon tankade själv sen hon fick körkortet haha, och de var ett tag sen :P

Menmen vi åkte iväg runt kl 17.30 mot Österbybruk för att hämta upp Jess. Tänkte och till affären och handla mat, men de hade ju dock stängt. Doh. Så vi fick av Jess.
Sen far vi mot Sandra mitt ute i ingenstans nånstans. Kom dit och Tessa och jag var vrålhungriga båda två så vi satt och käka massa jordgubbar jag hade med mig.
Men sen fick vi fart på folket så vi började grilla. Just min köttbit var äckel! :| Dels var den ju röd typ.. Sen var de bara senor på'n. Skit grejer.

Efter vi käkat så gick vi ner till Sandras lilla hus igen. De satte igång att spela Fia med Hutt, Sandra, Jessica och Sandras lillebrorsa Stefan. Tessa och jag satt och kolla på och messade till varann haha. Tur att vi skickar gratis till varann :P
Sen kom det lite folk.. Så vi virra omkring överallt å hade oss. Hoppa studsmatta. Fan landade på fejan en gång. Fan va ont de gjorde haha.

Sen kom vi i väg mot Öregrund iaf. Fast för min och Tessas del var de bara att vända. Hon skulle vara fyllechaffis åt sina päron och bror. Jag följde med henne så hon slapp åka hela vägen själv. På vägen till Öregrund hände en liten olycka för en vis liten pojke. Så de blev tvärnit in på en busshållsplats. Haha ew ew ew . Så då fick jag och Tessa plocka lite.. :P
Men vi kom iväg sen igen, när grabben mådde bra igen. Lämnade av dom. Och sen åkte vi iväg igen. Tog en timme att åka. Så vi var framme där vid halv 2 kanske. Två timmar försenade typ. Vi hade ju tänkt att åka tillbaka, men var inte nån större idé tyckte vi. Vi ringde Jess och berätta. Då berätta hon också en grej som hänt Anton och Matte. :O Jag blev rädd. Hah. Stackars! Anton råkar tamefan alltid ut för saker. :/
Efter vi pratat klart med henne så skjutsa hon hem mig och jag slockna på en gång.
Sen vaknade jag av att Tessa ringde 14.10 på teleon. :|

De var ett stackars djur på fönsterrutan :| Stackarn.. han led ju.

image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0