Inflamation

Yes Yes Yes. Då har jag gått och blivit med... inflamation! Fan då. I visdomstanden också.. mindre bra.
De typ varar och grejer i tanden, eller tandköttet då. Jippie! Inte speciellt jätte gott kan jag inte påstå :P,
Får nog ringa tandläkaren imorrn :/

Idag har jag jobbat, igen. Jobbat i 7dagar nu. Får ledigt först på onsdag. Nationaldagen dessutom.
Men fattar inte varför inte jag får jobba, och en massa extrajobbare får jobba istället :/
Undrar hur många ggr jag har sprungit fram och tillbaka till den där jäkla pantatomaten idag. Den har ballat ur totalt!
Sen har vi rensat lagret, men de var rätt snabbt gjort. Så gick mest och gjorde ingenting i några timmar.
Malde köttfärs också hah. Ew. Man är inte direkt sugen på att käka de när man vet hur de går till.

Nee pallar inte sitta här mer. adjöö

Kommentarer
Postat av: Marlene

Har du ringt tandläkaren?
Du lär ju kolla upp det där gumman.. Du ska inte behöva gå omkring och ha ont!

2007-06-04 @ 07:59:13
Postat av: Karin

Marlene: Nee har inte ringt tandläkaren. Tänkte avvakta lite och se om det fortsätter. Annars så gör jag det! ^^

2007-06-04 @ 22:36:37
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0