Fy farao vilken dag.

Ja den här dagen var inte mycket att hänga i gran.
Fick stå och sälja jordgubbar idag igen. Bytte av med Julia, hon stod typ från 12 till 4. Eller typ 2 till 4 kan man säga, jag stod där ute med henne och snacka skit :P
Så jag stod från klockan 10 till 2 kan man säga, sen gick jag in och käka lunch och plocka lite i cirkus 2 timmar. Sen bytte jag av henne. Sen stod jag där ute själv till ungefär halv 8. Då orkade jag inte mer.
Vaffan typ 30 grader i solen, och jag stod i solen mestadels, lite tog parasolet emot.
Har nog aldrig i hela mitt liv svettats så mycket haha. Fy farao! Haha ew ew ew
Vi har ju svarta långbyxor, sen skor och strumpor och sen t-shirt + tröja under den. Sen såg man alla gå omkring i småsmå shorts och linnen typ.
Ne, usch ne de va inge kul.
Fick en kommentar när jag fick in iaf "Shit, hon ser ju helt färdig ut!" De va ju inte direkt osant :P

Ne ska nog tametusan sova strax, i värmen, ska ju upp och jobba typ en timma imorrn. Sen ska vi åka in och gratta Marre! :D


Imorrn blire röööj! :D
Jag är fett taggad!

Är du? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0