Dagens Konversation

Jeeess . säger:
VETU
Jeeess . säger:
när ja kom till jobbet imorse.. så låg de en död fiskmås på parkeringen :|
Jeeess . säger:
han hade inte blivit påkörd såg de ut som han måste fan ha fått en astmaattack i luften o ba ramlat ner (hm)
Kakan . säger:
nemen har du mördat?
Jeeess . säger:
ohnej inte jag
Kakan . säger:
fy!
Jeeess . säger:
ojaa
Jeeess . säger:
kasnke satte ett löv i halsen
Kakan . säger:
Ja. stackarn
Jeeess . säger:
i näbben*
Kakan . säger:
haha


En helt vanlig konversation på msn med min kompis Jess ;P Haha (Jag förkorta ditt jäätte långa namn Jess ;P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men kako dååå, skämma ut mig så däär! :D

2007-06-21 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0