Världens kanske blåaste fot

Igår blev det utgång haha. Med en gammal klasskompis jag inte har sett/pratat med på typ 1år :P Var lite pinsamt ibörjan nästan men de löste sig. Bara babbla på.
Sen var det hans tjej och 2 av hans kompisar. Hähä

Först drog vi till Max för att gå på toa. Sen in på krogen. Kan ju säga att jag har minnesluckor.
Beställde en drink till han och mig. Han fick en som födelsedagspresent, eftersom han fyllde 20 i onsdags.
Min drink kommer jag inte ens ihåg vart den tog vägen eller om jag drack upp den :/ Haha.
Sen råka jag spilla ut hans tjej drink, så in med en ny till henne och sen köpte jag en till mig själv också. Men den tog jag inte ens en klunk utav, de andra fick dela på'n.bortkastade pengar Haha.
Jag är en klippa på att spilla ut drinkar på krogen. De har jag inte lyckas med bara en gång. Haha

Sen fick jag för mig att gå på "toa" borta vid tågstationen. Vad tror du händer? Jag ramlar och skrapar upp knät, handen och foten. Foten kan jag inte ens stödja på idag. Helt blå och svullen like hell! En riktigt liten tjockis som värker galet.

Sen halta jag tillbaka till krogen. Har skämt ut mig för vakten iaf. Han visste ju tydligen vem jag var och vart jag jobba. Så han kalla mig ica sen. Baah pino! Lova han att han skulle få kassarna gratis sen haha.

Sen träffa jag på Terras gamla boyfriend, nämligen Danne och sen hans polare. Uuh.

Träffade på Erika också! :) Kvällens höjdpunkt. Så då drog jag runt med henne där ett tag. Hon hade ju fått ros hon. Hehe inget ovanligt, hon fick ju massvis av dom i Bulgarien. :P Sicken pimp! ;P

Usch man lär sig av sina misstag. Tviii...



Man ser även min heta blånaget jag fick utav ett par skor en utekväll. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0