Utmanad!

Bidde utmanad av Krull. Så får la göra't då ^^,

Tre saker jag inte förstår:
- Hur vissa människor tänker i vissa lägen.
- Hur mamma tänkte...
- Hur världen kan vara så orättvis ibland

Tre saker som finns på mitt skrivbord: (Har inget skrivbord, så får bli databordet ;P)
- Skärmen och Högtalarna
- Min kära lampa
- Och oändligt massa skit...

Tre saker jag gör just nu:
- Äter "middag"
- Lyssnar musik
- Svarar på de här

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Flytta
- Skaffa körkort för bil och hoj..  Dags att sätta igång kanske?
- Göra en tatuering

Tre saker jag kan göra:
- Pluppa med örat xD
- Som Krull, skriva på tangentbordet utan att titta på tangenterna
- Spara pengar

Tre saker jag inte kan:
- Laga mat
- Fixa de förbannade körkortet
- Måla graffiti

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Måla graffiti
- Köra bil och hoj
- Laga mat

Tre personer som jag utmanar:
Alla som känner sig utmanade... :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du antog utmaningen! :P

2007-07-05 @ 07:49:08
URL: http://emma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0