Pirates Of The Caribbean 3

Yeah, nyss hem kommen från bion. Var på Pirates Ot The Caribbean 3 med syrran. :)
Åkte in till stan direkt efter jobbet, eller snarare, jag smet 10min tidigare så jag skulle hinna med bussen. Dumt. Mötte upp syrran vid åhlens och sen gick vi och käkade kebabtallrik på Jalla :) Smarrigt vare! Ooom.
Sen när bion var slut kom jag på att jag glömt mina nyklar i skåpet på jobbet. Lysande Karin! Verkligen. Kan jag inte låsa imorrn när jag går till jobbet. Smidigt! Får gå och hämta dom och sen gå hem och låsa. Så får de bli.
Sen mötte jag upp Terra och Jessica. De hade också varit på bio, men på en annan film. Så fick åka med dom hem :)
Tack för det!

Nyss hjälpte jag brorsan hah. Han hade en spindel på ögonfransen. Mysigt! :P

Kommentarer
Postat av: Tuffs

Oj, jag skulle dött om jag hade en spindel på ögonfrans.. haha uuuuuuuush

2007-07-03 @ 22:21:40
Postat av: Josefin

uussch

2007-07-04 @ 20:19:14
URL: http://josefinpersson.blogg.se
Postat av: Emma

Låter inge trevligt med en spindel på ögonfransen! Nu får du se till att läsa min blogg!

2007-07-04 @ 20:20:57
URL: http://emma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0