Borås

Hem ljuva (?) hem igen då.

Då var man hemma från Borås. Åkte dit i söndags med syrran och ungarna. Var rätt trevligt. Förutom vädret, regnade varje dag typ. Skit grejer. Sen när man kommer till kära Uppsala igen så är det stråålande solsken :) Självklart!
Vi gjorde en tripp också, på ungefär 15mil. Haha. Lyckat! ;P

Sen var vi i stugan också.. Och en dag på Ullared... och så var vi och kolla lite i affärer också.
Hitta inte så mycket..

Så idag har jag suttit i en bil hela dagen. Må säga att de är jäkla tyst nu, har ju haft två ungar vid mig 24/7 i några dagar. Haha.
Sen tralla Terra över ett tag. trevligt. Gjorde la inte så mycket.. Satte ute ett tag och snacka lite med Rahm, hah :P Sen in och snacka lite med ena ekorren ;)

Sitter och laddar över alla bilder jag tog just nu. Så ska strax kolla på dom. Höhö.

Går ju sjukskriven just nu... Men antagligen på måndag så börjar jag jobba igen :/ Doh vill ej! Det kommer vara galet tråk.. Ingen av Jullarna jobbar, inte Anders å inte Sussie. Vaffan. Jonas jobbar nog antagligen.. och Lina. Men iaf.. Aja, bara göra de bästa av situationen ;P

Konstigt att jag inte rullar fram just nu, med tanke på de jag ätit dom här dagarna :S
Mc donalds x2, Max, Burger King, Hamburgare, potatisklyftor och beasås, Nutella och chips och godis i massor.

Haha

image51

Kommentarer
Postat av: Tuffs

Du kommer bli tjockis :D

2007-07-27 @ 00:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0